اما پاپ آندرها در زمان نمایش صفحه اصلی باز نمیشوند، بلکه در زیر آن پنهان شدهاند و هنگامی که صفحه اصلی بسته میشود، آنها هم باز میشوند. تمام کاری که شما باید انجام دهید افزودن چند خط متن ، برنامه و پیشنهاد قیمت است؛ بقیه موارد بهینه شده اند تا تبلیغ شما را به مخاطب مناسب برساند. افزونه Adblock Plus یکی از بهترین افزونه های شناخته شده ، می باشد که با چند کلیک توسط ماوس می توانید در یک فیلتر بلوکی مشترک شده و تقریباً همه تبلیغات را مسدود کنید . اینکه بتوانید تبلیغات خودتان را برای عده ی زیادی از مشتری ها یا مخاطبانی که به کسب و کار شما نیاز دارند ارسال کنید، بازده بسیار خوبی خواهد داشت. شما می توانید با راهنمایی های کارشناسان این سایت ها کمپین های تبلیغاتی خود را در این سایت های ایرانی به آسانی راه بیندازند. مطمئناً سئو و بهینه سازی سایت یکی از مهم ترین روشهای بازاریابی اینترنتی است. تبلیغ های این نوع کمپین ها همیشه برای نصب بیشتر امکان بهینه سازی را دارند. تفاوت عمده تبلیغات نمایشی و تبلیغات در مجلات و ماهنامه ها و روزنامه ها، استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو برای دستیابی به مخاطبان هدف شما در هنگام جستجوی کاربران است.
امروزه بسیاری از افراد برای دسترسی به اینترنت از مرورگرهای وب استفاده می کنند و تقریباً به عنوان یک ضرورت در زندگی روزمره به نظر می رسد . تبلیغ در یوتیوب از طریق تبلیغات گوگل یا گوگل ادز انجام می شود و راهی برای تبلیغ ویدیویی در یوتیوب با نتایج جست و جو است که می تواند میزان دسترسی کاربران به محتوای شما را افزایش دهد. برای اینکه بتوانید مخاطبان را به صورت هدفمند به سایت خود هدایت کنید، شما با استفاده از خدمات تبلیغات در گوگل میتوانید این فرصت را برای کسبوکار خود فراهم کنید تا به سادگی و با یک هزینه مناسب، تبلیغ خود را در نتایج مرتبط گوگل قرار دهید تا مخاطبان واقعی را به کسبوکار خود جذب کنید. نوعی از تبلیغات آنلاین هستند که با همانندسازی ظاهر تبلیغ با UI صفحات سایت نمایشدهنده یکپارچه و هماهنگ میشوند. اما شما قبل از اینکه استارت هم بزنید میتوانید از میزان سرچ کلماتی که مد نظر دارید اطلاع پیدا کنید، یعنی شما میتوانید، با استفاده از ابزار Keyword Planner قبل از شروع کمپین تان از میزان سرچ کلمه و سطح رقابتی آن اطلاع یابید.
Exact Match: کلما تکلیدی که باید دقیقا عین عبارت سرچ شوند تا نمایش بهترین تبلیغ در گوگل داده شوند. یعنی چند نمونه هدینگ و دیسکریپشن بنویسید و خود گوگل ادز هر بار که کسی عبارت کلیدی شما را جستجو کرد، تبلیغ را به شکلهای مختلفی نمایش دهد تا در نهایت بهترین ترکیب انتخاب شود. در این قسمت وارد بخش تنظیمات شده که شامل انتخاب روش هدف گیری تان می شود. 2. روی More (یا همان سه نقطه بالا) رفته ، سپس روی گزینه تنظیمات (Settings) بزنید. ۱. از منوی کروم گزینه تنظیمات را انتخاب کنید . تنظیمات محتوا را انتخاب و بر روی آنها کلیک کنید . با این حال، به حجم جستجوی کلمات کلیدی که انتخاب میکنید نیز توجه نمایید. در کنار گوگل ادز یکی دیگر از سرویس های ارائه شده توسط گوگل، گوگل ادسنس میباشد که هزینه تبلیغات در آن بر اساس پرداخت به ازای بازدید کننده (CPM) و یا پرداخت به ازای کلیک (CTR) می باشد. فرنیان، پارتنر رسمی گوگل است و با ارائه راهکارها و بستههای متنوع تبلیغاتی، در کنار شما است. از نظر سبک و فرمت، تبلیغات نمایشی بدون تردید چیزی به شما میفروشن.
در این شیوه شرکت ها و فروشگاه ها در رابطه با محصول خود ویدیویی تولید می کنند و آن را در سرویس های اشتراک ویدیو نظیر vimeo، یوتیوب، آپارات و غیره منتشر می کنند. این دسته از تبلیغات یوتیوب چندان جلب توجه نمی کنند. اگر گوگل تعیین کند که آن بیشتر از 4 دلار است، آن جایگاه را به دست نخواهید آورد. می توان گفت که در خیلی از زبان ها تعداد زیادی از صفحات نتایج جستجو در واقع، آگهیهای گوگل ادوردز هستند. نیازی نیست در ابتدای کار به قرار دادن محصولات یا کالای خود دست به دامن تهیه کنندگان فیلم و سریال ها شوید. هنگامی که ویدئو را در وب سایت اجرا می کنید ، ابتدا مجبور به تماشای تبلیغ هستید و سپس پخش کننده ، فیلم شما را پخش میکند .
تبلیغات نمایشی تلفیق تبلیغاتی دیجیتالی و تبلیغات روزنامه ها و مجله هاست. قبل از آن که به آموزش گام به گام ثبت تبلیغات در گوگل بپردازیم، بهتر است با هر کدام از انواع تبلیغات در گوگل و کاربرد آن ها آشنا شویم. به واسطه ی این کوکی، تبلیغات شما تنها به افرادی که قبلا از وبسایت شما بازدید کرده اند نمایش داده می شود. این تبلیغات ویدیویی غیر قابل رد کردن یوتیوب، قبل از ویدیو انتخابی کاربر نمایش داده می شوند و باید مدتی کمتر از 6 ثانیه داشته باشند. یوتیوب تبلیغات 30 ثانیه ای غیر قابل رد کردن را منسوخ کرده و اکنون تبلیغات قابل رد کردن 15 تا 20 ثانیه ای هستند. بدین صورت می توانید در زمان کوتاه تعداد نصب قابل توجهی برای اپلیکیشن خود داشته باشید.
در چنین شرایطی، اگر به سؤال مذکور پاسخی مثبت دهید، از این پس روی سیستم شما نوتیفیکیشن محصولات یا مطالب جدید نمایش داده میشود. بنابراین، در وارد کردن اطلاعات این بخش دقت لازم را داشته باشید. برای جلوگیری از پیش آمدن این موضوع نیز میتوانید آمار دقیق سایت خود را از Google Analytics دریافت کنید و اگر پنل تبلیغاتی شما عدد متفاوتی را نشان میداد، با پشتیبانی آنها تماس بگیرید و از آنها توضیحات لازم را درخواست کنید! به همین دلیل معمولا این سایت به عنوان بخشی از استراتژی دنیای دیجیتال در نظر گرفته می شود. تبلیغات در شبکه جستجوی گوگل بهتر است و معمولا از این روش استفاده میشود. اما معمولا بیشتر کلمات کلیدی کم هزینه هستند. پس از اینکه کمپین تبلیغاتی گوگل شما فعال شد، نحوه عملکرد هر کلمه کلیدی را بررسی کنید.
چرا که افراد با هدف مشخصی به این تبلیغات توجهی ندارند. به این صورت که شما فضاهای تبلیغاتی وب سایت های پر بازدید که مورد توجه مخاطبان آن وب سایت است را خریداری نموده و تبلیغات متنی خودتان را در آن بخش ها قرار می دهید. زیرا این وضعیت به این معنی است که مرورگر کروم تبلیغات مزاحم را در وب سایت ها مسدود خواهد کرد . برای باز کردن وب سایت مورد نظر جهت مسدود کردن تبلیغات از مرورگر کروم استفاده کنید . اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه در مورد نام تجاری و محصولات آن اولین قدم برای دستیابی به اهداف تجاری است.
امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. سپس صفحه جدیدی تحت عنوان Campaign setting برای شما باز می شود که در این صفحه می توانید تنظیمات کلی کمپین خود را انجام دهید. بر روی نماد منوی کروم در گوشه سمت راست بالای مرورگر کلیک کرده و روی تنظیمات کلیک کنید . این کارت پاپ ها با علامت حرف i در گوشه سمت راست بالای ویدیوها نمایش داده می شوند. تبلیغات آنلاین در همه جا از جمله در وب سایت ها و مرورگرهای مورد علاقه شما ظاهر می شوند و میتوانند بسیار آزاردهنده باشند . یک فیلم کوتاه از محصولات، فعالیت ها و معرفی مجموعه خود درست کنید و آن را در وب سایت و رسانه های اجتماعی خود قرار دهید. به این ترتیب می بایست رقبای خود را به خوبی بشتاسید و دقیق آنالیز کنید تا از نقاط ضعف آن ها استفاده کنید و آن را به نقطه قوت خود تبدیل کنید. ما هم برای اینکه بتوانیم همه ی مخاطبان ( مخاطبان سنتی و مخاطبان دیجیتالی ) را همزمان داشته باشیم، باید از این نوع تبلیغات هم استفاده کنیم. همچنین اکثر رسانه های چاپی و سنتی، در حال حاضر در دنیای دیجیتال و شبکه های اجتماعی هم حضور دارند و شما می توانید تبلیغاتتان را هم به بخش دیجیتالی آنها بدهید و هم در نسخه های چاپی آنها حضور داشته باشید.
این امر باعث میشود تعاملات تجاری افزایش یابد. یعنی می توانید با شناخت و اطلاعاتی که از مخاطبان و مشتریان خود و کاربرانی که مستعد برای تبدیل شدن به مشتریان شما هستند به دست می آوردید ، تبلیغات خود را هدفمند تر کنید که این امر موجب افزایش بازده و کاهش هزینه هایی تبلیغی شما می شود. قبل از برنامه ریزی برای تبلیغ در یوتیوب، حتما راهنمای فنی گوگل ادوردز را نگاه کنید تا مطمئن شوید که ایده تبلیغاتی تان قابل اجرا است و طول ویدیو به خوبی تنظیم شده است. اگرچه در نگاه اول تبلیغات در یوتیوب ممکن است کمی پیچیده و مبهم به نظر برسد، اما تبلیغات در یوتیوب یک فرصت عالی برای بازاریان فراهم می کند و مجموعه ای از ابزار قدرتمند را در اختیار آنها قرار می دهد تا به اهداف بازاریابی خود دسترسی پیدا کنند. همچنین اجرای کمپین گوگل ادز دانش فنی خاص خود را میطلبد که البته این دانش و مهارت چندان پیچیده نیست، اما به هر حال برای دستیابی به آن نیاز به زمان و سرمایهگذاری خواهید داشت. اما مهمترین شیوهی جدید تبلیغات آنلاین، ارائه در محیط شبکههای اجتماعی آنلاین است که به چندین نوع مختلف انجام میشود. از طریق کانال های مختلف فیس بوک، لینکدین، توییتر، اینستاگرام و غیره می توانید به تبلیغات اینترنتی بپردازید.
اطلاعاتی که در کمپین تبلیغاتی در اختیار شما قرار می گیرد می تواند بعدا برای سئو سایت شما نیز استفاده شود. تبلیغات دیسکاوری: تبلیغات دیسکاوری گوگل ادز نوعی تبلیغات همسان است که در فضاهای تبلیغاتی متعلق به گوگل نظیر سرچ یوتیوب، قسمت دیسکاور در اپلیکیشن گوگل و همچنین جیمیل نمایشی داده میشود. تمرکز بر انجام عمل درون برنامهای: حال اگر تمرکز شما بر انجام یک عمل خاص داخل اپلیکیشن (مثلاً خرید شارژ یا سفارش) باشد، از روش CPA استفاده میکنید. پوستر های دیواری: هر جا که یک فضای باز، جمعیت انبوه و چشمهایی برای زلزدن بر یک سطح بزرگ باشد، پوسترهای دیواری پیدایشان میشود. حال هر چقدر انواع تبلیغات مورد استفاده توسط شما جذاب تر باشد، مخاطبان بیشتری شانس آشنا شدن با محصولات شما را خواهند داشت.
هنوز هم تعداد زیادی از مردم صبح ها اقدام به خرید روزنامه ها می کنند یا دوست دارند یک نسخه فیزیکی از مجله را در اختیار داشته باشند. 1- تبلیغات درون مجموعه ای : مانند تابلوی سر درب ( مغازه، دفتر، شرکت یا موسسه )، تابلوهای جذاب برای معرفی ویژگی ها و مزایای محصولات. در این مقاله قصد داریم تا آموزش گذاشتن تبلیغ در یوتیوب را معرفی کرده و به هر گونه سوال تان در این خصوص پاسخ دهیم. در اینجا 10 نوع از تبلیغاتی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند را برایتان شرح می دهیم. وقتی کاربری در گوگل به دنبال کلمه ای است و آن را جستجو می کند، در واقع می خواهد اطلاعاتی را درباره آن کلمه بیابد و نمایش تبلیغات در اینجا میتواند ترافیکی هدفمند جذب سایتتان نماید. نمایش آگهی به صورت هدفمند است و فقط برای کسانی نمایش داده می شود که به دنبال خدمات شما هستند. تبلیغ کنندگان فقط هزینه تبلیغاتی در یوتیوب را پرداخت می کنند که کاربران آن را بیش از 30 ثانیه تماشا کرده باشند یا یک ویدیو کوتاه را کامل تماشا کرده باشند یا به هر طریقی با تبلیغات در تعامل باشند. ممکن است فکر کنید تبلیغات فقط آگهی های تبلیغاتی و پاپ آپ است ، اما انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارند که شامل بنرها ، پاپ آپ های شناخته شده ، تبلیغات درون متن و فیلم ها در شیکه های اشتراک گذاری ویدئو هم تبلیغاتی هستند که چندان خوشایند نیست.
چنین ابزارهای کلیه فایل ها و کلید های رجیستری نرم افزارهای مخرب را به طور کامل حذف می کنند . در مورد تبلیغاتی که با اسکریپت اجرا می شوند نیز ، میتوان آنها را حذف کرد . پس از اینکه فردی از وبسایت شما بازدید کرد و به آن علاقه نشان داد، برای اینکه دوباره به سایت بازگردد، باید با او ارتباط برقرار کنید. البته بهترین روش برای ایمیل مارکتینگ این است که شما در وب سایت یا شبکه های اجتماعی خود اقدام به دریافت ایمیل های کاربرانتان کنید ( در قالب سیستم عضویت، یا سیستم خبرنامه ) تا بتوانید ایمیل های تبلیغاتی تان را مستقیم به بازار هدف خود ارسال کنید. تبلیغات ویدیویی خاص، این روزها برای تمامی افرادی که در جامعه مجازی دیجیتالی حضور دارند، جالب است. هدف گوگل از راه اندازی این پلتفرم، افزایش شانس شرکت های نوپا برای فروش محصولات یا خدماتشان در دنیای اینترنت بوده است و گوگل نیز بتواند درآمد مناسبی از این راه کسب کند.